Klumme af CEO: Året der gik for hele ChangeGroup i 2022

2022 er ved at nå sin ende, og tiden er kommet til at se tilbage på et år, som i den grad har budt på en tsunami af forandringer, nye tiltag og nye ansigter hos ChangeGroup.

Klumme af Claus Løfberg Jørgensen, CEO  

2022 er ved at nå sin ende, og tiden er kommet til at se tilbage på et år, som i den grad har budt på en tsunami af forandringer, nye tiltag og nye ansigter hos ChangeGroup. Samtidigt har vi måttet investere i nye løbesko, da vores eksisterende løbesko er blevet slidt op på rekordtid. Vores team har fået fingrene masseret langt ned i den danske virksomhedsbolledej, og vores rådgivende tilgang til opgaveløsningen er blevet et værdifuldt anker. Fra 2021 til 2022 er vi vokset med +50% i omsætning og vores indtjening er fulgt med – men det er ikke det vildeste! Det vildeste er nemlig, at vi her hos ChangeGroup har det sejeste team, som har været i stand til at løbe et marathonsstafet med en hel unik form for samarbejde, ping pong og ansvar for hver eneste opgave. Det er jeg, som chef, meget stolt af. Samtidigt har vores konsulenter leveret superhøj kvalitet ude i kundelandskabet, og vi kan herinde fra kontoret af kun sige tak for jeres alles indsats.  

2022 har også været året, hvor ChangeGroup har fået markeret sig på det online landkort. Her sidst på året kan vi konkludere, at vi har opnået en 200% stigning i folk, som søger os frem på LinkedIn, og interessen i vores indhold er steget. Vores fokus har været at skabe brugbart og informationsrigt indhold til vores kunder og konsulenter, og den mission vil der blive pustet ild til i 2023, hvor vores marketingsafdeling får flere hænder til at trille hen over tastaturet. Det vil betyde mere indhold, flere events og mere faglighed til vores netværk. 

Selvom 2022 har været det første år, hvor Covid19 ikke har haft fat i vores kontorstole, så bemærker jeg stadigvæk, at Covid har efterladt sig spor i vores arbejdsgange. Både her på kontoret, men også ude blandt vores konsulenter. Det er især kompetencen i at kunne arbejde over distance. Det har skabt en stor grad af fleksibilitet i projekterne i år, som ikke har forringet projekterne, men i stedet gjort dem mere effektive. Markedet for konsulenter er ligeledes blevet geografisk udvidet af samme grund. Vi har i år haft konsulenter fra en række forskellige lande – lige fra Nigeria, Italien, UK, Sverige, Ukraine etc. Så i år har betydet en endnu større mangfoldighed i vores kompetencer, som vores kunder har haft stor glæde af.  

2023 byder på et projekt, som jeg personligt ser utroligt meget frem til. Vi har allerede i 2022 igangsat et digitaliseringsprojekt, som samtidigt undersøger vores brand, forretning og konsulentbranchen for at se, hvordan vi kan skabe de allerbedste betingelser for vores værdsatte konsulenter og for vores nuværende og kommende kunder. Det bliver en innovativ rejse, som forhåbentlig vil medvirke til at ChangeGroup kan fortsætte de fornemme takter fra 2022. Det ser vi meget frem til! 

Vi fra ChangeGroup ønsker alle en rigtig glædelig jul og et godt nytår!

Vores konsulenter har leveret superhøj kvalitet ude i kundelandskabet, og vi kan herinde fra kontoret af kun sige tak for jeres alles indsats.

Claus Løfberg Jørgensen, CEO hos ChangeGroup