Klumme af Allan von Staffeldt Beck, seniorrådgiver og faglig lead
Marketing har gjort en kæmpe indsats i dette år, og med daglige posts på LinkedIn, og hertil vores tilstedeværelse på flere faglige messer, har vi tiltrukket en masse nye interessenter, og vores allerede eksisterende netværk har bemærket et højere niveau, et mere markant aftryk og mere brugbar viden. Det har gjort, at vi i salg kan mærke en større bevågenhed for vores brand, og det har skabt en kraftigere vind til vores sejl.
Året har også endnu engang budt på et fantastisk samarbejde mellem salg og rekruttering. Bordtennisboldene flyver mellem salg og rekruttering, og vi vinder stort ved vores samspil.
Afslutningsvist vil jeg fremhæve vores to nye kollegaer, som har været en uundværlig tilføjelse til dette års salgsrekord.
Salgsteamet har fået vokseværk
2022 har bragt to nye kollegaer til salgsteamet.
Tom Slivsgaard startede i februar, og Tom bidrager med et kæmpe netværk af konsulenter og en enorm masse erfaringer fra mange år i branchen.
Henrik Michel Nielsen startede i september, og Henrik Kommer med salgserfaring fra Gartner. Henrik kommer også med en habil rådgivertilgang, som skal bredes ud til det resterende salgsteam i 2023.
Større tilstedeværelse blandt vores konsulenter i 2023
2023 bliver et år, hvor vi i salg vil have fokus på at udvikle vores rådgivende tilgang til kunderne. Det betyder, at vi skal have sat kundernes kontekst under lup og have matchet dette op med de kompetencer, som vi i ChangeGroup er kendt for.
Et andet stort fokus for 2023 er at skabe en større tilstedeværelse blandt vores konsulenter og allerede nu arbejder vi på at øge salgsstaben så, vi kan få spredt de mange kunder udover flere seniorrådgivere, skabe mere nærvær og sammenhold med vores fantastiske konsulenter og kunder.
Vi glæder os til et hæsblæsende 2023!