Bæredygtighed
Grøn markedsføring er svært. Det er ikke kun et spørgsmål om at gøre det rigtige, det handler også om at fortælle historien korrekt. På vores næste webinar om bæredygtighed får du en introduktion til grøn markedsføring, og hvordan du kommunikerer dine bæredygtighedsindsatser på en ansvarlig måde. Den 5. marts giver Mette Gert Boldt konkret vejledning om bæredygtighedskommunikation, hvad du bør undgå og hvad der virker.
Tilmeld dig webinaret nederst på siden.
Dato og tidspunkt:
5. marts
kl. 08.30-09.30
Sted:
Online – Teams
Link til webinaret sendes ud et par dage før afholdelse
Tilmelding:
Du tilmelder dig via vores kontaktformular nederst her på siden
Der er fokus på at støtte virksomheder, som aktivt arbejder med at implementere deres grønne initiativer. Det er vigtigt at grønne budskaber er baseret på reelle handlinger, ikke blot tomme løfter. For at undgå greenwashing kræver det værktøjer og viden til at kommunikere dine bæredygtighedsindsatser på en troværdig, engagerende og lovlig måde. Målet med grøn markedsføring er, at tiltrække og fastholde interessen hos målgruppen og styrke virksomhedens brand. Derfor et det vigtigt at overholde juridiske retningslinjer inden for bæredygtighedskommunikation, især hvor Forbrugerombudsmandens slår ned på greenwashing.
Partner og rådgiver i Märk
Mette er partner og rådgiver i Märk, som er specialiseret i at hjælpe virksomheder med at tydeliggøre deres samfundsambition, udarbejde og forankre en markant ESG-strategi og kommunikere de ansvarlige ambitioner og tiltag internt og eksternt. Mette rådgiver og underviser i impact- og bæredygtighedskommunikation samt PR, og er desuden en erfaren moderator indenfor klima og grøn omstilling.