Hvorfor vi lykkes?

'En podcast om at gøre projekter til succeser'

HVORFOR VI LYKKES

Hvordan skaber vi succesfulde projekter? Hvilke discipliner skal vi mestre? Og hvad kan vi lære af de mennesker, som allerede ER lykkedes? Det har ChangeGroups egen Henrik Hajslund sat sig for at besvare i podcastserien ‘Hvorfor vi lykkes’. I hver episode får han besøg af en ekspert, leder eller ildsjæl, der ved noget om at drive projekter. Sammen bliver de klogere på, hvorfor nogle projekter lykkes og andre ikke, og hvad vi alle sammen kan gøre for at tippe oddsene i vores favør.

Hør første afsnit ‘Fra features til følelser – sådan lykkes vi med forandringsledelse. Gæst: Claus Løfberg Jørgensen’ herunder.

Tilgængelig på:

     

 

Hvorfor vi lykkes?

Om episode 1: Fra features til følelser - sådan lykkes vi med forandringsledelse. Gæst: Claus Løfberg Jørgensen

Hvad er topledelsens rolle, når organisationer skal skabe forandringer? Er det projektlederens ansvar at forandringslede? Og bør vi egentlig have mere fokus på følelser end features, når vi starter nye projekter op? Alt det og meget andet kan du få svar på i den første episode af 'Hvorfor vi lykkes', hvor vi sætter fokus på forandringsledelse. Gæst: Claus Løfberg Jørgensen, administrerende direktør og ekspert i forandringsledelse.

Lyt med på Apple, Spotify eller Podimo:

Apple Spotify Podimo

Lyt til episode 1 her:

Se optagelsen af episode 1 her:

Hvem er værten i 'Hvorfor vi lykkes'?

Henrik Hajslund

Henrik Hajslund er en af de tunge drenge i konsulentbranchen, hvor han har over 20 års erfaring med projekt-, ressource- og porteføljestyring. Gennem årene har han hjulpet nogle af Danmarks største virksomheder og offentlige institutioner med at få projekter til at lykkes. I dag arbejder han som seniorrådgiver med særligt ansvar for projekt- og programledelse i konsulenthuset ChangeGroup.
Seniorrådgiver, ChangeGroup
Hvorfor vi lykkes?

Kom med din idé!

Har du ideer til emner eller input til, hvilken gæst du godt kunne tænke dig at høre i podcasten? Så ræk ud til Henrik.