Har du sabbatår inden studiestart og mangler et fuldtidsarbejde?

Har du flair for kontorarbejde og struktur? Er du serviceminded og i godt humør? Er du en person, som går op i relationer og i at være en del af et team? Så er du måske dén, som kan lette vores hverdag på kontoret!

ChangeGroup er et IT-konsulenthus, der hjælper vores kunder med at finde konsulenter til at styre deres IT-projekter. Vi har over 150 konsulenter i arbejde hos vores kunder, som er nogle af landets største firmaer. Vi har travlt med at finde nye opgaver til endnu flere konsulenter, så din opgave bliver at hjælpe med bedre overblik, så vi når det hele med den kvalitet, vi er kendt for. 

Er det dig? 

  • Service-minded og smilende  
  • Idé-rig do’er – du får ting fra hånden og fixer udfordringer, som de opstår 
  • Struktureret – kan snildt lave flere ting på samme tid 
  • God til at kommunikere – skrift og tale 
  • Flair for IT-systemer og tal 
  • Elsker at arbejde i teams og hjælpsom af natur 
  • Kan arbejde mere eller mindre fuldtid minimum de næste 6 måneder.  

Hvad tilbyder vi?

Vi tilbyder en stilling, hvor du selv bestemmer, hvornår du lægger 30-40 timer om ugen – typisk i tidsrummet 08-16. Vi stiller selvfølgelig computer til rådighed, men regner med, at du selv har en telefon. Vi bor ved siden af Vibenshus Metro og er knap 20 supersøde og hyggelige kolleger i alderen 22-64, som glæder os til at byde dig velkommen. Du får betalt din frokost – og vi lover den er GO´! 

Du skal:

Vi hjælper dig selvfølgelig med at komme i gang og hjælper dig løbende med opgaverne, men du vil hurtigt få ansvaret for dine egne ansvarsområder med at indtaste data, sende mails, lave og vedligeholde lister, indhente godkendelser og tilbud, bestille varer, opfølgning på processer og meget andet. Opgaver kan f.eks. være:  

  • Sikre at processer bliver overholdt ved at følge op og checke kvalitet i IT-systemer 
  • Bestille diverse leverancer og godkendelser på kundesystemer 
  • Udvikle og vedligeholde ‘konsulent starter i opgave’ pakke og følge op på og hjælpe dine kollegaer til at den bruges 
  • Udarbejde og vedligeholde lister til understøttelse af opfølgning på salgsprocesser, beskrivelse af retningslinjer hos kunder, mail-lister, evalueringer, timelister m.fl. 
  • Opfølgning på salgssager – send påmindelser til salgskollegerne 
  • Holde styr på kontrakterne – sikre at data er korrekt  
  • Indtastning af data i IT-systemer 
  • Indkøb til kontoret og konsulenter 
  • Hente post og vande blomster 😊
       

Send en kopi af dit (STX, HTX, HHX, EUX) eksamensbevis, eventuelle anbefalinger og dette ansøgningsskema til kk@changegroup.dk 

Send dine svar og beviser hurtigtst muligt. Vi interviewer løbende og håber på, at du kan starte senest 1. feb. 2023.

Navn;

Mail:

Telefonnummer: 

Hvorfor tror du jobbet passer til dig? (Skriv max 1 A4-side)

Hvad er dine fremtidsplaner? 

Andet relevant du vil fremhæve?